Повернення товару

Повернення або обмін товару можливий протягом 14 днів з моменту отримання Вами замовлення. Якщо придбаний в нашому магазині товар з будь-якої причини не підійшов, протягом 14 днів з дня отримання замовлення, Ви можете звернутися до нас для повернення коштів або обміну на відповідний товар.

Повернення або обмін товару можливий лише за дотримання наступних умов:

  • товар не був у використанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;

  • упаковка не пошкоджена і товарний вигляд збережено;

  • товар не відповідає замовленню;

  • закінчився термін придатності.

У разі виникнення будь-якої ситуації, яка вимагає обміну або повернення товару, Ви можете залишити заявку на пошту, вказавши в темі листа “Обмін і повернення”. В листі вкажіть номер замовлення і номер телефону для зворотного зв’язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), а також фото або детальний опис ситуації.

Гарантія

Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон нашого Інтернет-магазину. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного виробу відзначений в цьому гарантійному талоні.

Гарантійний ремонт здійснюється нашим сервісним центром.

Звернення з приводу обміну, повернення та діагностики товару розглядаються сервісним центром з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 17:00.

Повернення / Обмін товару / Ремонт

В рамках Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено форму повернення (обміну, ремонту) товару належної якості і подальша передача коштів покупцю. Оскільки покупка була здійснена онлайн, споживач протягом 14 днів з моменту покупки має право повернути або обміняти куплений товар.

Повернення грошових коштів здійснюється виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші будуть повернуті протягом 7 днів після підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов’язань з боку покупця на основі повернутого товару. Максимальний термін повернення коштів становить 30 днів.

Будь ласка, зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не поширюється на товар, несправності в якому виникли після передачі товару покупцеві в результаті:

  • порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених у супровідних документах (інструкції);

  • дій третіх осіб;

  • ремонту або внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін;

  • відхилень від норм мереж живлення, телекомунікаційних і кабельних мереж;

  • неправильної установки і підключення виробу.

Інтернет-магазин aqua-deco.com.ua дотримується ЗУ “Про захист прав споживачів”, відповідно до якого покупець може повернути Магазину куплений товар в 2 випадках:

1. Товар має істотний недолік (Стаття 8.)

Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується однією з таких ознак:

  • сервісний центр взагалі не може усунути дефект;

  • сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;

  • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

При виконанні однієї з вищевказаних умов, проводиться повернення товару на підставі акту на списання товару, який видається сервісним центром. В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.

2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з якихось інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9.)

  • на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;

  • товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;

  • збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.

Для повернення товару необхідно відправити товар за реквізитами.

Оплата доставки – за рахунок відправника!