Потрібна допомога?

Відповіді на поширені питання

Чи відправляєте ви живий товар (рибок, рослини, креветок)?

Так, ми відправляємо живий товар по всій Україні в теплу пору року (зазвичай з квітня по жовтень) за сприятливих погодних умов. Ми використовуємо спеціальну термоупаковку, щоб забезпечити комфорт та безпеку ваших нових улюбленців під час транспортування.

Що робити, якщо товар приїхав пошкодженим?

Ми ретельно пакуємо все обладнання, особливо крихкі товари, як-от акваріуми та лампи. Проте, ми наполегливо просимо вас оглядати товар при отриманні у відділенні перевізника або в присутності кур’єра. Якщо ви виявили пошкодження, необхідно скласти акт-претензію разом з представником служби доставки. Після цього зв’яжіться з нами, і ми вирішимо проблему в найкоротші терміни.

Які терміни доставки замовлення?

Зазвичай ми відправляємо замовлення протягом 1-3 робочих днів після його підтвердження. Термін доставки залежить від вашого міста та обраної служби доставки (зазвичай 1-2 дні по Україні).

Чи можу я повернути товар, якщо він мені не підійшов?

Так, згідно із Законом України “Про захист прав споживачів”, ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Головні умови — товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд та повну комплектацію. Детальніше про умови повернення читайте на сторінці “Гарантія та повернення”.